En vanlig Tisdagskväll....

Fick besök av Anders mamma i kväll! Trevligt!
Fick 12 jätte fina kristall glas utav henne som ska sättas in i vitrinskåpet sen när det är klart inne i andra rummet.
Vi måste dock först köpa ett vitrinskåp för det har vi inget. Inte tillräckligt stort och fint i alla fall! =)

Jag har käkat godis så nu känner jag bara för att gå och spy FY FÖR vad jag mår illa. Blää....
Men jag har varit duktig idag tog en prommenad på en timme med Myran & Siri efter att jag slutade jobbet.
Skönt väder idag faktist men jag vill DOCK att det ska blir riktigt varmt ca 27 grader och sol så man kan bli brun igen och få använda sommarkläderna. För nu har det ju verkligen varit höst dom 3 senaste veckorna. Brrrr....

Köpe en rosa Mus till Zingo idag, när jag va i djuraffären och shoppade. =)
Anders gillade inte färgen... Han tyckte det såg lite löjligt ut med rosa till en hankatt... HAHA!
Zingo gillade den i alla fall och Pepsi har typ aldrig lekt med leksaker frånsett när han va kattunge. Men nu är han helt galen springer runt med den rosa musen i munnen och morrar på Zingo om han försöker ta den. Så han gillade färgen uppenbarligen! =)

Här kommer en liten bild:



Zingo vill ha men vågar inte:



Anders och Siri myste i soffan:



Plötsligt kommer Myran bärandes på sin matskål och ställer den så fint brevid sig på golvet.....
......... MATTE vad sysslar du med... ta bort den där kameran och GE MEJ MAT TACK!!!!



Det var allt för idag!
Nu är jag ledig två dagar, ska bli såååå skönt! =)
 


Kommentarer
malin

lol, rosa leksak till Zigge. hahaha!!!=) Tränat käkarna, va duktig du är!!!!! pösssss

2008-06-24 @ 21:39:37
URL: http://witte.blogg.se/
Jessica

Cool vovve

2008-06-24 @ 22:17:23
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0