GODIS GODIS vill jag HA!

Jobbade i kväll med O S K A R .... om du nu läser min blogg, Nisse Nasse! =)
Det rullade på bra och tiden gick fort härligt härligt!

Körde hem och va redit hungrig som vanligt nu för tiden fattar inte att jag bara kan äta så jäkla mycket helt galet.
I alla fall, pallade som vanligt inte äta något vettigt helle så det fick bli mackor med korv på som Anders fick köra och handla på Maxi. För all mat va slut den kastade jag i morse när jag rensade ut halva kylskåpet, allt hade möglat.. så går det nrä man inte pallar laga mat...

Åt nog bara middag två gången förra veckan förutom på Lördagen då det blev BÅDE Pizza och Mc donalds.. jag vet
H E L T    JÄVLA   S J U K T!
 Jag som hatar skräpmat men jag hatar ännu mer att laga mat så då blir det inga middagar tyvärr! =(

Nu sitter jag och surar för jag ville ha en godis påse när min älskade pojke skulle handla som han glömde!!!!!!!
Det får man bara inte göra när jag vill ha godis.......
 
I stället fick jag äta Salta kex med ost, testade mögelost men FY FASIKEN va det är rälit... det går bara inte ner. USCH!

Nu ska jag gå och ge Anders en puss för jag älskar honom TROTS allt jätte mycket FAST han glömde mitt godis!  =)




Kommentarer
Nisse Nasse

Himmla tur att du skrev om mig nu, suttit o väntat nu i månader. Höll på att ge upp till och med. Hade uppskattat om du skrev lite mer utförligt nästa ggn MvH Oskar

2008-06-27 @ 20:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0