HELT GALET!

NU PRECIS 22.45 satte jag mig ner här vid datorn!
Jag har målat vardagsrummet första gången nu idag sen städade jag hela huset..
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SLIPDAMM!

Jag skulle betala miljoner för den som kunde uppfinna spackel som inte dammar...
Det gör mig galen!
Men efter allt städande kan man nu gå UTAN skor i huset.. vilken underbar känsla! =)

Idag har Myran & Siri blivit passade av snälla Kikki.
Jag kunde inte vara hemma försen klockan fem och det är lite länge för vovvarna att vara själv.
snällt av Kikki att ställa upp!
=) TACK TACK!

I morgon ska vi hem till Mollan hon tar EXAMEN!
Jag jobbar tyvärr kväll men det ska bli roligt i alla fall när jag kommer dit.
Hoppas jag kan gå lite tidigare från jobbet!!?!

Så trött nu, att jag måste lägga mig!
Blir inga bilder idag tyvärr.

Go natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0