JAG ÄR GLAD!

Tro det eller ej! Men det är jag (för en gång skull, tänker ni väl!) ;)

Jag har jobbat hela helgen trött och sliten kommer man hem OCH GISSA VAD!?
Anders har överaskat mig och gipsat hela vardagsrummet + spacklat det en gång.
Med Jeppes och Emils hjälp också TACK TACK TACK! Ni är bäst! =)
Så glad jag är!

Vi pratade nämligen i förre går om att vi skulle bli klara i vardagsrummet denna veckan som kommer.
Och jag skulle tapetsera och allt men nu slipper jag det. =)
Bara att spackla och måla sen är det klart!
Ja, ett nytt golv också. Men det ska vi åka och titta på i morgon!

Börjar äntligen se ett litet slut på det här.
SÅ GÖTT!
Slippa bo ibalnd en massa slipdam och skit!

Vet inte hur jag ska kunna TACKA dej gubben min och dom som hjälpte till!
Ni är så SNÄLLA!
Och det va väldens bästa överaskning!
Hade inte en blekaste aning!

JIHHOOO ... det börjar närma sig nu! ...... =)
Vad skulle livet vara utan underbara vänner!!??
INGENTING......



Kommentarer
Malin

Synd att jag inte kunde följa med i dag, det hade vatt jätte mysigt att ligga på stranden.
Ser ut som att det blir jätte bra i vardagsrummet......snart dags för målning!!!! ha de bra så hörs vi....puss puss på en förmodligen brunbränd Catrin=)

2008-06-02 @ 16:09:39
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0