Midsommar & Förlovning! 2008

Midsommar 2008
Anders + Catrin = SANT

Vi har förlovat oss!
=)


Midsommar va jätte roligt RIKTIGT roligt hade vi!
TUSEN TACK Jepser & Malin för en jätte rolig fest!
Här kommer lite bilder som togs...
Malin fotade mer så vill ni se fler bilder kolla på
www.witte.blogg.se

Såhär började det.....


Champange och rabarber paj.
Vi satt ute i tält i trädgården och tur va det för det kom ju en riktig skur vid 4 tiden.
Men vi mös och njöt ändå! Inget kunde stoppa oss!
Resten av kvällen va det faktiskt riktigt Okej väder.


Alla var glada.... =)


Min outfit ... sommarkläning gäller när det är midsommar... =)
Och min fina RING.



Efter skumpan va det lekar som gällde.
Vi va uppdelade i 3 lag
Killar
Tjejer
och gammlingar ..... =)
Malin och Jepser föräldrar kom och det va RIKTIGT rolig trots att vi kom sist... =)


Malins och min hand med fina ringar på...

Vi drack och vi åt och vi lekte och vi dansade och sjöng.
De va så himla mysigt allting!


.......lite singstar fick det också bli!

Åter igen TUSEN TACK!
Det gör vi gärna om!

Puss & Karm






Kommentarer
Kikki

Stort grattis till turturduvorna!!

Vilken fina klänning du hade!

2008-06-22 @ 20:05:11
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jessica

Jag trodde ni redan var förlovade, därför undra jag vad det kunde va som skulle ske :) . Grattis iaf

2008-06-22 @ 21:58:21
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0