TJAO!

Då kan man blogga igen då! =)

Jag har MYCKET att berätta...
En Ledig helg med massa mys.
Passat Gnistan hela helgen. Lämnade henne idag så hon fick bada å allt här hemma.
Snygg och fin åkte hon hem igen!





Helgen tillbringades med vänner.
Järavallen i Fredags med alla djuren.

Lördags va vi i Kävlinge och grillade och hade det bra!



Söndagen va den bästa dagen.
Jag å Mollan körde till stranden.
Efter 2 timmar körde vi hem och fortsatte solningen i trädgården.
Samt att boysen fixade och donade här inne.
Så nu är el - endet oxå klart! =) *LOL*
TACK!

Igår kväll städade jag och vi fick våra nya sängar till vårat sovrum här nere.
Såhär snyggt:

Såhär blev gästrummet:


Mycket jobb HELA veckan!
+ en Student och ett kallas!
Phuu..

CAIO





Kommentarer
Kikki

så fina rummen blev, kan tänka mig att gnistan haft det bra i helgen!

2008-06-09 @ 21:38:28
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0