Min lediga dag!

Klockan är 23.17. att tiden ska gå så snabbt, man hinner knappt med någonting.

Idag ställde jag klockan på 9.00 för att gå upp och köra till Kobbi, men jag va så trött så jag sov en halvtimme extra i stället.
Skulle testa Kobbi och se om han orkade ta en sväng, men det va knappt. Han va jätte trött och anfådd efter ridturen.. vet inte vad jag ska göra med honom... Jag orkar inte ta tag i någonting heller. Min stackars häst!!

Tog lite bilder med min mobil. Den första tycker jag är såå fin!




Körde sedan hem till My och Siri vi va ute i trädgården en lång stund eftersom det faktist va ganska fint väder idag. Rensade lite ogräss också men jag tröttnade ganska snabbt när jag insåg hur mycket där va!


Klockan 16.00 satte jag mig i bilen igen och körde och hämtade Anders på jobbet. Vi körde in till Elda-butiken i Mamlö och fick lite prisuppgifter på vad det skulle kosta med en kamin. De va dyrt men det ska göras i alla fall!
Ska bara bestämma var den ska sitta och vilken modell.
Sen blev det IKEA också, IKEA är det ända som är bra i Malmö, man kör inte dit i onödan och när man är där gäller det att passa på att gå på Ikea, trots Anders stora fasa. MEN nu va det bara så att vi skulle ha ett nytt skrivbord och det har vi köpt nu, monterat och snyggt, nu sitter jag vid det! =) Lägger ut bilder i morgon på det för rummet är kaos nu!

Passade även på att köpa ljus och lite rosenbald till badrummet, så nu är där också fint. Såhär ser det ut.....



Min uppfödare ringde även i kväll och sa att hon hade en valp kvar som min syster ska köpa. JÄTTESÖT är den. =)
Roligt att syrran också ska ha en havanaise. Då ska det busas mycket med kusinen, så nu ska hon bara komma på en namn. Loppan va mitt förslag men jag vet inte vad hon tycker vi får väl se. Vi ska dit på Tisdag och hälsa på den så då ska det fotas MASSOR! =)

I morron ska jag till frissan.... YIHOO... jag längtar redan!

Hela helgen ska jag jobba kvällar... suck.. men ja det får gå, snart semster bara 3 veckor kvar.... =)

Natti natt nu är klockan MYCKET!


Kommentarer
malin

va, ska cissi också köpa en (wileda)golvmopp, va kul!!!=) puss

2008-06-26 @ 11:26:19
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0