Dyr dag!

image206


Dagen i ära har jag praktiskt taget slängt iväg 1200 kr.
Vet. va och tittade på Kobbi i Tisdags och tog ett blodprov på honom, (den vet. kostnaden kommer väl också snart som ett roligt brev på posten.) I alla fall fick svar på provet idag och det vissade sig att han har fått lunginflamation.
Så jag körde till apoteket och hämtade ut hans med idag 806 kr. Ja de va dom pengarna jag tänkte köpa en skrivare för denna månaden. Jäkla skit att han skulle blir sjuk!

Ja när jag ändå hade börjat slänga iväg pengarna kunde jag ju lika bra köra ner till djuraffären och köpa en 10kg säck kattmat till Pepsi. (Han äter verkligen som en häst.) Hade i alla fall 50kr rabatt på den som skulle gå ut nu sista Mars så det va lika bra att handla.
Och i en djuraffär finns det mycket roligt... passade på att köpa lite lördagsgodis till Myran & Siri samtidigt! =)
Och till mig & Anders köpte jag chokladpudding, dock inte i djuraffären.
Så nu har alla fått något idag Katten, Hundarna, Hästen, Jag & Anders!


Efter Anders slutat jobbet ska vi köra in till Malmö och titta på en soffa.
Hittade den på blocket.se igår. och den va kvar idag TUR!
Jätte fin ser den ut att vara! =)
Den ska vi ha på ovanvåningen i vårat lilla TV rum där. =)

Nu ska jag dricka kaffe! Såå sugen!
Hej då!

Trevlig HELG!





Kommentarer
Katja

Usch och fy för dyra vet. kostnader :( Men men hoppas att han blir frisk snart. Var soffan snygg?

Ha en fortsatt fin helg. Kram!

2008-03-29 @ 17:19:30
URL: http://www.vindros.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0