Ekeby, Lödde = Lördag 29 Mars

Hejsan Svejsan!

Idag är det Lördag, nyss hemkommen.
Stallet i morse och släppte ut hästar så klart! Kom upp i tid i alla fall om inget annat.

Ringde sedan och frågade om Jeppe & Malin ville följa med oss till Ekeby och kolla möbler och så klart ville dom det. haha! 
Hittade sjukt snygga möbler och bland annat en SJUKT FET soffa som jag lätt ska köpa om jag blir rik! =)
Såhär ser den ut.. frågan är ju bara om den får plats i vårat "lilla" hus! Men det ska mätas på Fredagen när vi får huset och går det så ska den köpas.. kanske!?!?!?! mmm.. vi får se...

image207

I alla fall stack vi sedan till Center Syd, alla va sjukt hungriga så det va snabbt inom MQ där grabbsen köpte sig lite kläder... NOTERA grabbsen inte Jag & Malin inte! =) Kan bero på att mina pengar redan är slut denna månaden! *suck* I alla fall ut ur affären sen tog vi drive in på MAX det va såå lång kö där inne. Så vi käkade i bilen.
mm gott va det, och det va första gången i mitt liv jag orkat äta upp en hel hamburgare+ pommes! STOLT! =)
PS: Malin åt morötter men dock ej mögliga!.DS.

Lämnade av familjen Lindholm i sin berådande hemmakommun Kävlinge. Där dom trivs så bra och BMW:n rullade vidare till en annan väldigt trivsam kommun nämligen LUND. Där befann sig Myran & Siri så dom plockade vi upp på vägen innan det va dags att köra hem till SANDBY stället där alla vill bo! ;)
Så nu é vi här... jag bloggar och Anders tvättar bilen trots att det regnar ute... hummm.. ibalnd får jag inte ihop vissa termer med min 25 åriga hjärna men så är det väl när åldern börjar ta ut sin rätt! Eller???




Haha känner jag börja flumma iväg nu så då är det bäst att sluta blogga & bröja packa!

Här är föresten soffan vi köpte igår på blocket.se REDIT NÖJD é jag! =)

image208

Oj nu kommer här någon in genom dörren! MALIN!
Måste sluta nu!
SEE YA! =)
HEJ HOPP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0