Kobbi är sjuk!

Tisdag 18 Mars 2008

Det betyder att jag ska jobba kväll idag. Jobbar alltid kväll på Tisdagar!
Hoppas det inte fryser på när jag ska köra hem för då går jag heldre än å kör med den bilen.
Helt livsfarlig!

Kobbi är sjuk! Vet inte vad det är med honom. Han hade inte ätit upp sitt kvällshö.
Och nu i morse ville han inte ha någon frukust.
Bad Annika kolla tempen på honom i kväll.
Men något är det i alla fall!
Skulle igentligen rida med Erica & Laurine men jag vill inte att han ska anstränga sig nu när han inte mår bra så han får vila denna veckan. Hoppas att det bara är en förkylning som snart går över.

Myran & Siri ska med mig till jobbet idag. Personalen på jobb tjatar på mig att jag ska ha dom med så jag tänkte att dom fick följa med i kväll. Blir dom för jobbiga stänger jag in dom i vårat lilla kontor.
Där är galsväggar så ser dom ut. =)
Myran tar ju sina avstickare ibalnd. Det räcker man blinkar sen är hon på väg in till någon annan avdelning för att se om dom möjligvis har något gott att äta där inne.
Sist va jag av med henne då hade hon går ner i trapphuset till 2:våningen. Letade som en IDIOT efter henne.
Och komma när man kallar..... VAD ÄR DET? Bitch MY brukar hon kallas.. förstår ni varför! =)

Nu ska jag ta en dusch! Fryser som bara den!
Jag längtar efter våren!

Njut av dagen av varje sekund!

image177


Kommentarer
Malin

Hoppas det inte är allvarligt med Kobbi så att han blir frisk snart!!

2008-03-18 @ 21:33:21
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0