Lite om igår och idag!

Uppe tidigt i morse igen. Kobbi skulle ha nya skor idag så jag fick ju köra ut till stallet. Har faktist lagt ut annons på honom nu hoppas jag kan få honom såld. Känns jobbigt men i samma veva skönt. Jag orkar inte mer det tar aldeles för mycket tid och kostar WHY TO MUCH! Speciellt nu när vi köpt huset oxå för jag vill häldre lägga pengarna där. Så vi kan få det mysigt och fiint! =) Men det finns så mycket hästar så det är JÄTTE svårt att sälja! Vet inte vad jag annars ska göra!?!?! Men vet ni nån som vill köpa en Islandshäst så har jag en så ni vet! =)

My & Siri va med i stallet och Siri busade med Sonic. (Annikas hund!) Men Myran är som hon är, ska bara sitta i min famn och titta medans dom leker för leka är INGET för henne. Jo med Siri men inte med några andra hundar minsan. En rikigt fegpropp är lilla My! Men en söt sådan! =)

Igår va jag ute med jobbet men jag va hemma redan vid 10 tiden på kvällen tog bussen hem oxå och det gick bra faktist! hihi ... Vi åt på en Indisk resturang som ligger på Lilla Fiskaregatan. Maten va inte speciellt god och dessutom fick dom inte servera sprit. Skit dålig resturang tyckte jag... Fick JÄÄTTE ont i magen efter vi hade ätit.. Vet inte vad det var.. men nä ingen resturang att rekomendera ett stort MINUS! Men det va trevligt att gå ut med jobbet i alla fall.

Jag va i Lund redan 17.15 och vi skulle träffas 18.00 så jag passade på att ta en sväng i stan.. humm de skulle jag inte gjort.. Gick in i en butik som dom hade utförsäljning i och där köpte jag dessa två tröjorna. (jag som INTE har några pengar kvar denna månaden och det är bara den 11. WHAT TO DO?)




Jaja dom kostade 249:- tillsammans så det va ju inte dyrt precis.. den grå hade kostat 500 och den vita 300 så jag får väl vara nöjd ändå. Så nu ska jag leva på mina 750:- resten av månaden. usch usch....

Om man ska gå en runda med hundarna! Känner mig bara så trött nu efter massagen.
Va där idag vid tolv tiden. Riktigt sköönt men man är helt sliten resten av dagen sen.

Undrar om det är något kul på TV idag?
Dom bästa programmen är i morgon när jag jobbar kväll! ÖKEN!

Ska se om det blir soffan eller en runda med doggsen.. lutar åt soffan... först i alla fall! =)

See you later alligator!


Kommentarer
Kikki

Ni kan ju komma strax efter jobbet slutat så kan vovvarna få busa lite ute medans det är ljust sen kan vi bjuda er på lite middag!Eller.....?

2008-03-11 @ 21:25:46
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0