Lördag idag och regnet öser ner!

Uppe tidigt i morse igen. Va ute och red i regnet.. kallt va de brrr...

Hem och duscha sen körde jag och Anders in till Malmö. Först Hööks och sen net o net.
Kollade efter lite grejor som ska inhandlas sen när vi fått huset. :) Längtar såå!

På hööks köpte jag två tröjor som ser ut såhär.
En rosa till Myran och en rosa till Diva.. (min systers hund!)
Hon har sjukdomen demodex och har just nu tappat nästan all sin päls och kliar upp stora sår överallt på hela kroppen eftersom utslagen kliar så fruktansvärt. Så nu fryser hon jätte mycket när hon går ut. Jätte synd om henne... lilla Divas! Tur moster köper tröjor! :)


DIVA myser i soffan!

Vi körde sen till Silvan och tittade efter staket för det finns inget runt tomten och det måste vi ha så snabbt så möjligt. Huset ligger nämligen nära en ganska stor väg. Men hittade inget där som vi tyckte om vi får leta vidare. Känns skönt om man hittar ett så det bara är att åka och köpa de sen när vi fått huset.

Mycket som ska göras.. men det ska bli så skönt när det blir klart.. Precis som vi vill ha det..! :)

Nu ska jag byta om vi ska på kallas i kväll hos Anders mams!

Ha en bra Lördag!
Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0