MYSIG ridtur!

Efter en runda i slasket med mina då vita hundar,( blev svarta), körde jag ut till stallet och red en liten runda.
Får inte pressa lilla Kobbi för hårt nu eftersom han nyss blivit vaccinerad.
Igår klippte jag honom klart,  nu e han så SNYGG min pojke!
Kolla själv! =)


image136

image137
Här uppe på den röda filen satt jag ocg red. =) Finns inget härligare än att rida barbaka.
Dessutom lyssnar han 20.000 ggr bättre! De é bra de!
FIIN min älskade Kobbi!



Nu är det snart sista programmet av "I huvudet på Gynning". Hon är så cool den tjejen. Min IDOL! =)
 Man kan väl inte annat än säga att detta har varit en perfekt dag
Ledig, Myst med My & Siri, Ridit på söte Kobbe och nu i kväll Gynning!

TOPPEN!

Bye Bye


Kommentarer
Catrin

Eftersom ingen som läser komenterar gör jag det SJÄLV! FÖR HAN E SÅ SNYGG MIN KILLE! =) SÖTE KOB... mamma älskar dej! =) Puss puss

2008-03-05 @ 13:35:36
URL: http://cathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0