SLUTA REGNA DÅ!

Fredag igen. Veckorna går hur fort som helst!
Så jäkla tråkig väder, det regnar hela tiden håller på att bli knäpp!

Ställde mig på vågen i morse 55,6 kg! Wihoo.. Min sluta äta godis diet funkar super bra! =)
Jag har ju iofs tränat ganska mycket sista tiden också. Det e bra med gym på jobbet.

Idag va jag och hämtade mitt paket på ICA som jag beställt från Ellos:
2 sommarklänningar en röd och en blå
2 Turkosa prydnadskuddar
1 överkast till sängen
Och panelgardiner i Turkost som ska hänga i sovrummet i huset.
Jag har fått dille på turkos! Hur det blir får ni se när vi flyttat in. =)


Den röda klänningen

Peppan tyckte okså det va roligt att jag hade beställt kläder. =)
Han började leka med snöret som satt fast runt kartongen.



I Kväll ska vi hälsa på Kikki, Johan & Theo och alla katterna! =)
Imorgon är det hundutställning i Malmö som gäller. Jag ska gå med Siri och kanske en av min uppfödares ena hund. Hon ska nämligen ställa ut till en annan av hennes valpköpare som inte vill gå med sin hund själv. Och får båda "hennes" hanar CK måste jag ställa ut den ena. Men det ska nog gå bra! =)

Här är bild på honom jag ska ställa ut i sånna fall:
Lille Gambo världens gullegris!



Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på TV inte så mycket annat att göra när regnet öser ner!
Ha en bra Fredagskväll!

Kram Kram




Kommentarer
Malin

Vilken söt klänning!!! Ska inte dricka så mycket, jag lovar. Sparar det till i morgon....fan va vi kommer ha kul!!!! Längtar=)

2008-03-14 @ 16:09:34
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0