SNÖ? NU?

Vartit ute med hundarna tre gånger i natt. Fattar inte varför dom får för sig det emellanåt att gå ut och kissa mitt i natten. Och gå samtidigt nä DET ska dom minsan inte göra.

Men i alla fall för varje gång jag kom upp hade det blivit mer och mer snö. SHIT .. jag vill inte ha snö nu ju! Jag som väntar på våren. Vädret är verkligen konstigt!!

Nu ska jag gå och käka frukust. Jag har försökt få min blogg fin nu i flera timmar. Nu gav jag upp detta får räcka.
=)

Ska ut och rida sen tror jag, väntar bara på att snön ska töa lite till så det inte är så halt. Jag red barbaka igår. Det finns inget härligare. Kobbi va så duktig också! =)

Nä frukust va de ja!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0