Söndag


Söndag
23/3
Nu är man Ledig en dag!
Jobbat hela helgen, gött med OB. =)

Igår va vi hos A. mormor & morfar och åt lite påskmat med resten av hans släkt. Mysigt!
Idag blir det bara att vara hemma och vila lite. Va jätte trött på jobbet idag trots att jag gick och la mig klockan 23 igår kväll. Så i kväll ska vi Mysa jag & Gubben. Käka Fajitas och spela Bingo. Och käka GODIS!
Fan Fan Fan å Helvete.. jag har gått upp igen. Blir så jäkla sur på mig själv. Som lyckats gå ner 3 kg men lagom kom ju påsk och allt äckligt godis som finns överallt på jobbet. Kan jag låta bli de då? NÄ! Så klart inte!

På Tisdag är det SLUT med det igen sen ska jag ALDRIG mer börja!
Men jag lär väl förhoppningsvis gå ner i vikt när vi flyttar för då kommer jag inte ha tid att äta för då ska INREDAS! Jihoo va jag längtar. Ska blir så fruktansvärt roligt, jag älskar att inreda.

A & Jag va precis ute en runda med hundarna.. jag tänkte att vi inte skulle gå i skogen om det va lerigt vi skulle bara titta hur där såg ut. Men det tyckte inte Siri titta på för hon VILLE gå i skogen. Drog iväg som bara den i kopplet. Och då kan man ju inte gå därifrån när ens lilla älskling bara VILL. =)
Dom blev lite skitiga men det går ju att tvätta bort sån tur är!

Nä nu ska jag ta tag i att laga lite mat! Hungrig som bara den! Har ju som sagt bara käkat godis idag :S.

Ha en nu MysPys Söndag......!
Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0