De tre senaste dagarna i korthet!

Det va längesedan jag bloggade nu ju! =)
Och vi har hittat på ganska mycket sedan dess. Jag Anders & vovvarna!
I Torsdags träffades jag och Kikki i Järavallen och gick en runda med hundarna. Anders & Johan kom också dit och vi skulle grilla där. Det va bara det att grillen inte ville som oss så vi fick köra hem till Kikki & Johan och ha picknik i deras trägård i stället. men de va mysigt det med. Alla djuren busade. Så roligt att se dom!
Myran brydde sig dock mest om Kikkis kanin Bobo. Vet inte vad det är med Myran och Kaniner?? =)

image345


Igår jobbade jag till 20.00 och efter det körde jag hem och hämtade Myran & Siri sedan
körde vi hem till Kikki,Theo & Tilda. Där tittade vi på film.
vi skulle hämta BMW gänget som va ute och festade med jobbet.
Mysig kväll men jag somnade efter första filmen. Snd för den andra va bra sa Kikki.
Jaja..... =)

Idag gick jag upp 9.30 gick ut och solade till 12 medans Anders sov ruset av sig. =)
Gött att sola en stund för sen var det jobbet som gällde klockan 13.
Tråkigt att jobba när det är så fint väder!
Men det är bara i morgon också sedan är det min tur att ha helg.
Måndag och Tisdag! =) Sköönt!
Medans jag solade sprang Peppan runt ute i trädgården.
Min fina Peppan tycker det är så mysigt! =)
Är bara så rädd att han ska springa ut på vägen. För dom kör som
IDIOTER här ute!



Nu ska jag sy knappar i byxor till mannen på jobbet!
Men först ska Buster hämtas in!

Trevlig kväll!




Kommentarer
Kikki

ja järavallen är kanon ligger mittemellan oss med, perfekt!! Kanske kan ta en runda ner om havet någon dag så min vovve kan få bada :)

2008-06-01 @ 09:14:53
URL: http://www.theotilda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0