Ditten & Datten!

Vihoo... the wall is gone! =) Ellr hur man säger! haha Nu väntar en massa annat arbete med målning osv.


Pojkarna är duktiga och sliter medans vi va ute och roade oss i går kväll.
Det blev Slagt som alltid när man går ut.. rätt kul och tur Söta Tina vad med denna gången så jag slapp dansa själv inne på Schlager golvet. Hahaha.... Vi har samma smak de är bra! =)



Nu sitter jag här här och skulle gå och duscha... Mollan hämtar mig snart och då ska vi till Center Syd och shoppa lite,
mat bland annat som vi ska käka i kväll till Melodifestivalen. har faktist inte sett ett enda avsnitt än .. känner mig lite lost på de där.... men ska bli mysigt i kväll med lite chill, god mat och vänner!

Nä nu måste jag nog duscha hon är väl här snart HJÄLP varför är jag alltid så seg.... =/

Bilder kommer i kväll på diverse ting!
Haj så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0