Järavallen!

Idag lämnade matte oss hemma JÄTTE länge!
Det tyckte inte vi alls om och för att matte skulle bättra sitt dåliga samvete tog hon oss med till Järavallen.
Det vet hon att vi tycker om!

Vi gick och vi gick.....
Myran hade en lång lina på sig idag och det tyckte hon om, det är ju bara jag som är duktig och kan gå ordentligt.
Matte säger att första hunden alltid blir lite mer bortskämd och olydig. =)



Myran och jag luktade och lekte det va så roligt.......

..... min storasyter Myran tycker alltid om att klättra på stena och stubbar, men jag vågade inte idag!
Jag kikade bara över på andra sidan när Myran hoppade ner.

Helt plötsligt ringde husse han ville oxå komma till Järavallen och då va vi nästan framme,
men vi gick en runda till det va så roligt. Och galda blev vi när husse kom helt oväntat i skogen.
Han hade bara lite svårt att behörska Myrans långa lina.... han trasslade till det rejält ett tag, en stor gren följde med. =)


Matte och jag ville också vara med på bild ... =)


Nu va vi törstiga och trötta och det var dags att åka hem!



HEJDÅ!
image341




Kommentarer
Kikki

så mysigt ni haft det!

2008-05-27 @ 19:36:04
URL: http://www.theotilda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0