Mycket att skriva om! =)

Dags att uppdatera bloggen igen! =)
Man hinner knappt nu för tiden.

MEN, helgen har varit sköööön! Och nu väntar jobbet i morgon igen efter 2 veckor semester.
Ska gå upp 05.45 och Myran & Siri ska med mig på jobbet i morgon eftersom jag jobbar ända till klockan 4.
Tanterna kommer bli glada men det är rätt så jobbigt att ha dom med faktist. Men men... så får de va!

Igår kväll kom Jeppe, Malin, Björn & Martina. Vi grillade och spelade kubb.
Jäkla pisse spel som inhandlades på Willys en timme efter att vi kom på att vi skulle spela.
Trä pinnarna vägde ingenting så det va inte så lätt + att jag och Malin hade druckit en och en halv flaska vin.
Stackars Martina som fick dras med oss. Men men.... I alla fall vann vi inte en enda gång.
Killar mot tjejer... MEN jag svär det va inte vinet de va kubbens fel! =)



Idag körde jag och Anders till Järavallen. Vi skulle gå en liten runda men, det blev en lååång!
Eftersom Anders inte hittade och definitivt inte jag, så förvirrade vi oss längre och längre in i skogen.
Tills sist fick Siri bestämma vägen hem och då lyckades vi komma ut till parkeringen igen.
My & Siri va JÄTTE trötta!

Sen tog vi en biltur längst havet, och ner till hamnen i Barsebäck. Så nu hittar jag lite bättre här omkring om jag skulle få för mig att köra till stranden en dag. RIKTIGT nära det tar inte måna minuter att köra dit. HÄRLIGT! =)

Sen blev det Center Syd också, jag skulle köpa en löplina till Pepsi så han kunde få komma ut idag. Gick in i djuraffären där dom skulle ha 208:- för 6 meter lina. GLÖM DE, sa jag och gick in till Harald Nyborg precis brevid och köpte flaggstångslina, 30 meter för 38:- . MYCKET BÄTTE PRIS! Och lika bra efter att jag satt lite krokar i den. =)

Så fick Pepsi, Zingo, Buster, Myran & Siri vara med mig ute i trädågden idag! =)
Passade även på att köpa en hundbädd på Harald Nyborg för 48 :- VILKET KAP! =)



Vid 4 tiden körde vi hem till mamma och pappa och åt mumsig middag!
Saknar mammas mat!

Så passade jag på att köra ut till Kobbi i Dalby och red en liten sväng.
HÄRLIGT!
Sen fick han gå ut i hagen igen med sitt nya flugskydd för ögonen! =)
Såhär fin blev han då!


(Kobbi är den lilla! )

Nu ska jag duscha sen sova!
Upp tidigt i morron! Bläää......

Natti Natti!






Kommentarer
Anton (blondast av alla)

Verkar ha varit en härlig helg! Hoppas nästa blir lika bra :)

2008-05-11 @ 22:19:21
URL: http://indiesponge.blogg.se
Kikki

Verkar som vi får ta några rundor på järavallen om ni ska hitta!! Vi körde oxå en runda längst havet idag, men mitt lokalsinne blir itne bättre för det haha

2008-05-11 @ 22:34:02
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0