Torsdag snart Fredag!

TJA

Jobbade i kväll och det tog aldrig slut jobbade nog över i 10 minuter för jag hade massa att dokumentera i slutet.
Natten kom och undrade varför jag inte gått hem.... Visst är det kul när man älskar sitt jobb! =)

I morron är jag i alla fall Ledig från jobbet i alla fall.... Har RIKTIGT mycket att göra dock.
Klockan 10 när Center Synd öppnar ska jag stå vid dörrarna. Rusa in och kolla efter träningskläder och köpa lite Cider och en Wihsky (-den dock ej till mig själv.)

Sen till Lund lämna Whiskyn till Papsen på hans jobb sen vidare till ögonkliniken och lämna min remiss och hoppas kanske på en tid. Måste F A N ha glasögon eller kanske göra en lsaerbehandling ser knappt på mitt vänsta öga längre.

Sen ut till Kobbelobbe som för övrig är sämre igen. Måste ha ut vetrinärer IGEN för nu ser han inte alls bra ut min gubbe. Vad ska man göra? Ingen behandling funkar och nu är det sista utvägen med kortison men jag har tyvärr inga förhoppningar det känns som det har gått för långt för att få honom frisk igen. =( Älskade pojken min! **
Saknar stallet och ridningen som faan! Måste hitta någon häst här i närheten som vill bli riden!

I alla fall... sen hem igen till doggsen om jag hinner ska vi ta en promenad i Järavallen men det ser knappt ut...
Vi får se!
För sen på kvällen är det  FEST! Jihoo... Ska bli sjukt kul med tanke på att jag inte festat på flera månader!
=) Med dom två bästa till och med Söte Tina och Söte Mollan! =)

Nu ska jag mysa med min pojke i soffan! & all djur förståss! =)

Hejs!


Kommentarer
Kikki

Finns ju linser oxå!!smidigt

2008-05-22 @ 22:20:53
URL: http://www.theotilda.blogg.se
Katja

Varför går du inte till en optiker o kollar synen? Säkert kortare väntetid än hos läkaren :)

Ha en fin fin helg med fest o allt!

2008-05-22 @ 22:43:26
URL: http://www.vindros.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0