Vi har ett STORT hus och mycket att göra.......

Ojojoj.... en hel vecka + lite till sedan jag bloggde! =)
Jag saknar bloggen....
I kväll är jag hos Jeppe & Malin och lånar deras dator... Vi blev hitbjudna på middag och så passade jag ju på att uppdatera lite! =)

Ja just nu bor vi i en röra..... vi har målat hallen klart och har målat ovanvåningen nu en gång. Ska bli för andra gången i morgon sen är den också klar. Sen ska vi gå på ena rummet där nere och måla vidare med våran vita färg och hoppas på att det ska bli lite ljusare i rummet som nu känns väldigt mörkt.
Jag ska uppdatera med lite före & efter bilder sen så fort jag får tillgång till dator och internet där hemma.

För övrigt trivs jag jätte bra men man vill ju att allt ska bli klart så fort som möljligt. Det är inte roligt att bo i röran men det får ta sin tid. Hoppas i alla fall bli färdiga till Juli månad så manfår njuta lite utav sommaren. =)

Idag va vi på IKEA och inhandlad lite lampor och småsaker för 2077 :- säga vad man vill om IKEA men det är inte så billigt som folk tror dock.......

Nä nu är det slutbloggat ska gå och umgås med folket här nu! =)

C-YA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0