Björn & Martina - kväll!

Då va man hemkommen efter en myskväll hos Björn och Martina!
Jag körde dit direkt efter att jag hade slutat jobbet vid 20.30, Anders va där redan då!
Fick en god "pastaröra" att äta tyvärr va jag ganska mätt redan men det gjorde ingen för då fick Anders & Martina dela på resten! =)

Här kommer lite bilder tagna med min mobil från i kväll därför så dålig kvalite. men håll till godo ändå! =)


Björn hade shoppat nya kläder idag så han gick manekäng för oss. =)
När han klev in i vardagsrummet säger Anders ".... nämen oj farfar klev precis inanför dörren!"
SÅÅÅ JÄKLA DUM! Men faan vad jag skrattade! Björn hade köpt en grå kofta det va antagligen den Anders reagerade på!
Men han va jätte fin i sina nya outfit dock syns den ej här på bilden!



Kolla in denna GRYMMA plommonlila mattan Martina har köpt!
Martina tyckte Anders skulle lägga sej naken på mattan så jag kunde fota honom... HAHAHA
Tyvärr tyckte Anders inte den idén va lika god så jag fick lägga mej där själv (med kläder dock)
så fick Martina fota mej i stället! =) Inte lika kul men mattan är fin i alla fall!

Nu ska jag sova!
Jobba i morgon IGEN!

Go natt på er!


Kommentarer
Bella

Åhh såå mysig matta :)

Tack gumman, jag blev jätte nöjd med frillan.

2008-11-16 @ 16:06:59
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0