En mysig Söndag!

En låång dag idag och jag har haft en JÄTTE bra dag! =)

Först jobbade jag, mindre kul dock men eftersom jag jobbade med Jenna gick tiden fort och vi hade kul!

Sen körde jag hem till ma & pa. Anders va där och vi skulle köra in till HÖÖKS i Malmö (eller jag skulle och A fick följa med mig.) För att köpa ett täcke till Kobbi som GIVETVIS va slut när vi kom dit. Köpte i stället ett par skor som jag sen upptäkte när jag kom hem att dom va för stora trots jag testade dom i affären! *suck*

Min otur kompenserades dock med först ett träningspass på gymmet med MARTINA!
Sen körde vi hem till dom och där hade Björn & (Anders) lagat mat till oss! Hamburgare & Pommes! GOTT!

Till efterätt blev det lite natchos och så blandade Björn vars en Rom & Cola till mej och Martina!
SVINGOTT!!!! Jag har aldrig druckit det förr.. MUMS säger jag bara! =)
Man blev till och med lite halvlullig sådär på Söndagskvällen!

TACK Björn & Martina för en mysig kväll med er!
Detta bevisar bara att Söndagar inte alls måste vara tråkiga! =)

Nu ska jag SOVA!
Ska på kurs i morgon i Ängelholm.... upp tidigt som bara den!

TJAO!



Bild från Girls night out kvällen på Slagt! -07
Martina & jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0