Frissan

Nu har jag varit hos frissan och gjort slingor, slipper nu det gul/blonda håret där man såg ut som en fjortis som försökt färga håret! =)

Idag blev det ljusbruna slingor i håret i stället som gjorde att det blev lite mer skiftningar i färgen. Dom blev dock för ljusa men frissan vågade inte lägga i en mörkare nyans för det fanns risk att håret där blev svart i stället för brunt och det ville jag inte!  Ska dit nästa månad igen och göra chokladbruna slingor så då kommer det förhoppningsvis synas lite mer!

Vågade inte färga det helt brunt men det är ju skillnad att lägga i bruna slingor är att göra ljusa! (som jag brukar göra.) Så RIKTIGT SÅ blond är jag inte nu längre!! hihi


EFTER                                                                                                            FÖRE

Syns kanske inte så bra på bild men men såhär ser det ut nu i alla fall!

Såhär snygg va jag hos frissan...



(Det enda man ser på bilderna är min ENORMA näsa! FY FAAN va ful den är! )

Allt om mitt hår!
Må gott & lev väl!
Puss!


Kommentarer
Kikki

Hej! Vad fint håret blev!!Jag e ledig idag så det e lugnt me vovvarna!

2008-11-11 @ 08:46:12
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0