Har varit en sköön dag idag!

I morron é jag LEDIG! Underbart!
Jobbet är som det är just nu ..blää!

Efter jobbet körde jag och hämtade mina små bebisar ( My & Siri) hos ma & pa.
Sen blev det en runda till Kobbi! Va inte hos honom igår för det va Kikki som mockade och fixade hans mat så det va kul att se honom mé mina fina häst!

I kväll blev beställde vi Pizza. Det va så längesedan jag åt det sist! =) Ja det va sist när jag skrev det här på bloggen.
Men denna gången va det OK att äta men jag får alltid lite ÄCKEL känsla efter i alla fall för det är såå flottigt! ISCH!!!

Somnade på soffan efter maten.. det va SÅ SKÖNT!

I morgon ska det komma en tjej och provrida Kobbi! Hoppas det ska gå bra!
Sen på kvällen ska jag hem till ma & pa och Cissi. Annika ska komma dit med Kummin!
En vovve som Cissi antagligen ska ha på foder! Hoppas allt ska gå bra tillsammans med dom andra vovvarna, men det gör det nog. My, Siri & Gnistan har träffat SÅÅ många hundar och det har ALDRIG varit problem!
Cissi är jätte glad i alla fall... det förstår jag! Kummin är en JÄTTE FIN vovve! =)

Nu ska jag fortsätta se film! (Ja det är sant, JAG KOLLAR FILM!) haha

Go natt på er bloggers!
(och inte bloggers! (Jenny) =) )


"Vänner kommer, Vänner går! Men KÄRLEKEN består!"


Kommentarer
Katja

Hoppas att det går bra med vovvarna imorgon :) lovar att berätta resultatet av sprayet! Är det en tjej som kanske ska rida på kobbi då och då eller ska han säljas? Natti natti :) Kram

2008-11-11 @ 23:26:50
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Bella

Dom kostar 69kr :). Visst är dom söta, tror jag börjar vänja mej vid duken så den lär nog stanna ändå. hahaha

2008-11-11 @ 23:35:50
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Bella

Glömde skriva att jag såg Kobbi idag, vi körde förbi där han är å då visade Kikki mej honom. Jätte fin e han :)

2008-11-11 @ 23:37:14
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Kiki

vågar inte ens lägga ut bild på utsidan med tanke ¨på att den sitter på framsidan och inte fick hängas på träpanelen utan står på¨en jätte ful metallställning:(

2008-11-12 @ 15:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0