MYSIGT!

En heldag med min älskling i massa olika affärer i Lund, Malmö, Åkarp & Staffanstorp!
Inhandlased lite av varje idag.
Kaminen blev godkänd idag och nu eldar vi utav bara ... ! =)
ÄLSKAR VÄRME!
Tända ljus brinner överallt.. i kväll blir det MYS & IDOL!

Lite bilder från idag kommer här nedan.. låter dom tala för sej själv för jag hinner inte skriva så mycket mer just nu!
PUSS PUSS!!!

Välkommna in till oss!
(Lycktan köpte jag idag!)


Premiär eldning i våran kamin!


Denna köpte jag också idag på Ljungs handel!


Såhär ser rummet ut nu!


Kikki red på Kobbi idag! =) TYVÄRR blev bilden så suddig.. =(
Snälla Kikki ska hjälpa mig med Kobbi ibalnd när jag inte hinner.
"Första mockaren" Kikki! hihi
Såå snällt!



Siri ligger här och snarkar på golvet, nu är det dags att gå och lägga sej!
God natt!



Kommentarer
Kikki

Jag som ville se bilden på mig uppe på kobbi :)

Hoppas ni får en mysig kväll, vi ska snart starta får kamin, ljusen e tända, ska baka en paj och sen sjunka ner med mitt vinglas framför idol :)

2008-11-07 @ 19:03:57
URL: http://www.theotilda.blogg.e
Bella

Åh va myyyysigt det blev nu. Idolkvällen är bokad nu :).

2008-11-08 @ 22:07:01
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0