Ny mobil!

Då va man hemkommen från jobbet!
Nu ska man "BARA" jobba Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Lördag Söndag OXÅ!

Idag gick det okej att köra, snön har nästan smält bort på vägarna nu igen, men "vår" väg här utanför är GLASHAL!

Igår kom ma & pa hit vi tittade på Mamma Mia! JÄTTEBRA film tyckte jag!
På dagen igår va jag och Anders och shoppade lite.. jag köpte en ny mobil en sånhär:



Nu ska jag gå och leka med den! =)
Först ska jag bara komma på nåt vi kan äta i kväll!?! Humm.. altid lika dålig på att hitta på maträtter... *suck*

Hejdå!


Kommentarer
Tanja

Va fin den var. Jag måste också köpa en ny. Min är en jätte gammal som jag har fårr ärva från Danne. Ha det jätte bra :)

2008-11-23 @ 18:11:52
URL: http://tanjask.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0