Trotsade regnet & blåsten idag...

.. och gav mig upp på hästryggen och tog en ridtur i skogen! Jag vill inte påstå att det va härligt men det känns så skönt efteråt när man vet man gett sina käraste polle sin motion!

När jag kom hem hade ma & pa kommit. Dom ville titta på kaminen och så fikade vi lite.

När dom körde vid 17 tiden fick jag för mej att jag va TVUNGEN att träna, körde till gymmet och körde ett benpass.
GÖTT kändes det!
När jag kom hem va Anders pappa, Emil, Matilda & Oskar här. Vi åt Kinesmat!
Gott som alltid!

Nu är jag trött!
Kollar på ensam mamma söker vilket är ett fruktansvärt FJANT programm! Bli kär bara för att det är i TV och svenska folket ska ha något att titta på?? HALLÅ?
Näää... tycker det är trams!

Nu ska jag träna lite mage innan jag går och lägger mej! =)
10.15 ska jag vara hos frissan i morgon.. kanske blir jag brunett!!!!!!!! hihi vi får väl se! =)

TJAO!


Kommentarer
Jessica

Nja, där e ju en del till som skall göras. Golvet ska sätta sig nu sen ska de fogas och sen ska någon komma hit och koppla rör och sen ska toa, badrumsmöbler, dusch, handdukstork på plats och fixa lite med de elektriska. Sen panel i taket med. Kan nog räkna drygt en månad till tyvärr eftersom vi är beroende av hjälp

2008-11-09 @ 21:27:09
URL: http://poison1982.blogg.se/
Kikki

hur gick det med hon som skulle provrida kobbi?

2008-11-09 @ 22:14:34
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Anar jag lite bebislängtan? ;)



Längtar så efter snö kombinerat med sol när jag kommer in i din blogg!!



Ha en fin dag. Kramar

2008-11-10 @ 09:49:27
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0