Hemmakväll!

Som vanligt va Kevin BÄST i idol och jag ryser varje gång jag hör honom sjunga! =)
BELLA jag hoppas du röstade på honom i kväll, fy faan va kul det hade varit om vi kunde åkt och tittat på honom i FINALEN!
Självklart så röstade jag på honom! =)

Min syster va här innan också och färgade mitt hår: Det blev GUULT... fassen ska man behöva ringa frissan i alla fall!
Såhär ser jag ut i alla fall.... =( Syns inte så bra på bild dock!





Nä nu e det snart utröstningen i IDOL!
Vi hörs!

Puss Puss


Kommentarer
Katja

Tycker att håret ser bra ut men det kan ju vara svårt att se på bild. Tråkigt att du känner att du måste ha lösen på bloggen för att kunna skriva vad du vill men samtidigt förstår jag dig, där jag bloggar kan man välja att lösenskydda enskillda inlägg men den funktionen kanske inte finns här. Låter som en jobbig situation med M, har du pratat med henne om det och sagt att du tycker att det känns konstigt och fel?



Kram på dig

2008-10-31 @ 22:53:38
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Bella röstade inte på Kevin eller jo det gjorde hon men hon ringde inte !! Men det behövdes ju inte för han var så j*vla bra!!

2008-11-01 @ 08:55:32
URL: http://www.theotilda.blogg.e
Jessica

Satt med och funderade på biljetter till finalen. Men grejen e att man vet ju inte vilka som når dit. Om till exempel Lars och Alice hamnar i final så är jag NOLL intresserad av att se den. Jag röstade på Johan jag =) haha

2008-11-01 @ 10:41:48
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0