Idol, Godis, Julmust...

... och nu mår jag illa som bara den!
Idol Johan = KATASTROF som vanligt! Jag fattar det inte........ HUR kan han stanna kvar där?
Ser varken bra ut eller kan sjunga!!!

Kevin däremot =)...... Som Catrins Fredagsblogg oftast innehåller.... HIS IS MY BOY! =)
Bella jag vill kolla på finalen men då ska Kevin vara med kan du ordna det!? =)

Kikki, Johan, Theo & Tilda har precis åkt hem... Tack för en trevlig kväll!
Kikki fotade en massa med sin kamera på vovvarna jag gjorde dock inte så ni får klara er utan bilder eller om ni har tur kanske det läggs ut några HÄR !

Nu ska jag hoppa i säng. I morgon ska jag Myran & Siri va hos ma & pa klockan 10.00 sen bär det av til Småland för att hälsa på gammlamormor Agda!

Go natt allesamman!




KOLLA mitt hår så långt!  Bilden är snart 4 år gammal! DET SYNS! =)


Kommentarer
Malin

Ut med Johan, han är en katsatrof!!!!!!!!!!!



Hoppas allt går bra hos gammelmormor!!=)

Puss & Kram

2008-10-25 @ 09:39:22
URL: http://witte.blogg.se/
Jessica Jönsson

Nja, jag gillar Johan lite faktiskt. Han e så söt och charmig. Dock är det ett sångprogram så nä, han passar tyvärr inte. Kevin e som vanligt bäst. Fattar inte hur Anna kunde hänga löst. Att Lollo rök gråter jag dock inte över

2008-10-25 @ 19:34:06
Bella

Om Kevin är kvar till finalen, så fixar jag biljetter.. Stockholm here we come :)... hihi

2008-10-25 @ 20:56:55
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0