Jag som skulle.....

... skulle sova läänge idag!
DET GICK INTE.
Max väkte mig 09.45 genom att bita mej i fötterna. Kunde inte somna om igen!
Körde till sjukgymnasten 12.30 fick massage.
På vägen hem köpte jag hundmat och kattsand!

Käkade lite lunch och la mej i sängen vid 15.00 för att SOVA..
MEN DET GÅR INTE!
Kommer vara super duper trött på jobbet i natt..


Någon anonym har kommenterat och rättat mig i mitt förra inlägg.. stavar jag ofta fel så kan ni få veta varför ..
Jag har dyslexi ..
Så jag har en anledning till det
=)


Oki.. måste gå nu!
TJAOO!



Kommentarer
Kikki

fegt att vara anonym! jag tycker du stavar bra, de är väldigt sällan man ser stavfel

2008-10-20 @ 17:49:28
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0