Ledig i morron.. WIIEE!!!

Stressig jobb dag! ... blää irriterad va jag oxå ett slag men inget jag ska snacka om här! AJABAJA!
Men vet ju inte vem som läser.. =)

Åhh måste bara nämna Lotta på jobbet hon är gravid och ska ha barn i December hennes mage är JÄTTE STOR nu.
Jag VILL OCKSÅ! Det är så himla fina att vara gravid! JAG LÄNGTAR TILLS DET ÄR MIN TUR!
Älskling hoppas du läser nu.. *flört* HIHI


Min mage växer iofs också med det är bara massa godis och kakor som finns i den.
Idag hade jag ätit 2 knäckebröd till frukost. Vid 12 tiden trycker jag i mej en STOOR skål Chokladpudding med grädde!
SHIT CATRIN... måste sluta upp med dessa dumheter nu! Jag vill ju inte bli som han på Tv:n igår...
600kg nät och jämt... FY FASEN va ÄCKLIGT det va! iiiiiiiiiiee.....

Idag ska jag prova den nya sadeln på Kobbepojken och om den passar ska jag ta en liten skrittrunda i skogen!
Måste ta det lungt nu när han precis blivit vaccinerad. Han får inte ansträng sig för mycket nu under en veckas tid.



Nu ska jag STÄDA och det är såå kull hohojaja....



Kommentarer
koggan

CATRIN DAMP D::D:D:D:D LOOOLLLLLLLLLL

2008-10-02 @ 14:49:31
Catrin

COOLE KOGGAN! LOL.... =)

2008-10-02 @ 21:04:46
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0