Myran & Siri DAG!

Ledig idag & i morgon! Kan inte bli bättre! =)

Snart ska jag till Maxi och handla. Jag har tröttnats på Willys så för lite omväxling får det bli Maxi idag!
När jag kommer hem ska jag bada hundar och allt vad det innebär!
Kamning, Badning, Föna, Kamma igen, klippa klor, klippa päls runt tassarna.
Så jag har hela eftermiddagen räddad! =)

Måste köra nu My & Siri har inte fått frukost än deras mat är slut!
Måste köpa det med!

Kommer bilder i kväll på mina fina flickor!

Hejdå säger

/ Myran & Siri & Matte!




Kommentarer
Kikki

Jag ska bada mina på fredag :) Inför tildas utställning på lördag!

2008-10-15 @ 12:11:36
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0