Snart Måndag igen!

Blev ingen utgång igår. Jag va så trött efter besöket hos Gammlamormor!
HOPPAS på utgång nästa helg i stället. Halloween på slagthuset på FREDAG!
Det blev TV kväll hos oss i stället, Stjärnor på is sen nån film som jag inte kollade så mycket på!

 

Idag har jag varit i Dalby och hälsat på i det "gammla" satallet där Kobbi stod innan. Kul att träffa dom och titta på dom nya hästarna som hade kommit dit.

Körde inom Nova för att köpa hårfärg. Där va SÅ MYCKET folk idag.... Löning och dåligt väder kan det bli bättre för butikerna! Själv skulle jag ALDRIG palla gå och shoppa en sån dag! Men efter att jag äntligen fick en parkering sprang jag in på H&M sen stod jag i kö en stund sen Sprang jag ut igen... =)

Nu har Malin slingat mitt hår blev dock inte så ljust som jag ville ha det, satt i lite för kort stund men jag får göra om det igen så får det sitta lite längre då.

Nu ska jag snart med Malin på Gympa och i morgon ska jag köpa ett nytt gymkort så jag kommer igång med träningen igen. NU JÄVLAR sk det gå och jag SKA gå ner lite i vikt!
Håll tummarna för mej nu! =)

Ska gå och Pussa min älskade Anders nu!
Han kom precis hit (till Jeppe & Malin)

Bilder kommer i kväll när jag kommer hem igen!

Puss Puss mina söta bloggläsare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0