Söndag- Jobba

Söndag och det tycker jag är sköönt! Sista arbetsdagen för helgen.
Sen ska jag jobba Måndag & tisdag NATT vilket gör att jag slipper jobba Onsdag DAG och det ska bli sååå skönt!
Jobbar nämligen MYCKET HELDRE Natt än dag!

Anders Myran & Siri har åkt hem till mina föäldrar, Anders ska laga en bil där hemma och My & Siri vill inte vara själv sen när jag sticker hemifrån så dom får vara hos "mormor" idag! =)

Kalaset igår va trevigt! VILKET FINT HUS dom hade köpt! Fick en massa nya ideér till vårat nu! =)
Känns bara som att man aldrig har tiden till att komma i ordning här hemma... NÄSTA helg får vi väl ta ett race igen.

Nä nu måste jag sticka till stallet! Mocka till Kobbi och sånt skafs!



TJAO!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0