Sovit hela långa dagen!

Ojojoj.. ännu en natt to work!
Natten igår gick bra faktist jag höll mig vaken, men blev JÄTTE trött vid 4 tiden. Men då ringde det en massa så då va det till att JOBBA.. sen piggnade jag till igen!
Men när jag slutade 07.00 i morse va jag såå trött!
När jag kom hem käkade jag frukust och sen gick jag och la mej vid 8 tiden och somnade som en stock!
Vaknade med ett ryck 16.50 av att Myran & Siri började skälla.. då kom Anders hem.... Sov från 8-16.50 utan att vakna..
SHIT va skönt det va! =)

Nu é jag pigg och redo för vad natten har att erbjuda .. =)

Förresten tycker ni jag sov länge så ska ni nu får HÖRA... MYRAN & SIRI sov först HELA natten med Anders och sen HELA dagen med mig. Dom är nog utvlidae nu.. HAHA.. hoppas det blir uppehåll i morgon så jag kan gå ut en lång runda med dom!



Nu måste jag hoppa in i duschen ska köra till jobbet om 45 min.

HOPPAS PÅ FEST med Mailn till helgen! Jag vill dansa! =)
Nån som vill med??


TJAO!


Kommentarer
Anonym

Om vi ska ut på lördag så kan eventuellt lotten hänga med!! Hon är bjuden på en fest hos en av sina arbetskompisar men hon har inte bestämt sig än om hon ska dit. Hon meddelar på torsdag om hon hänger med!!=)

Ha det så kul på jobbet i kväll!!=)

Puss

2008-10-21 @ 19:46:50
Malin

oj, glömde skriva mitt namn, men du fattar ju att det är jag, hihi!!=)

2008-10-21 @ 19:48:04
URL: http://witte.blogg.se/
Anonym

he he, nu är det jag igen!! Kom på att vi kunde ju fråga Martina, hon hänger säkert med om hon inte ska jobba!!=)

pöss

2008-10-21 @ 19:49:46
kikki

ahh så snälla my o siri var som lät dig sova såååå länge!!

2008-10-22 @ 08:08:43
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0