Stressig dag....

Stress Stress Stress... på jobbet idag! Hann inte ta min rast och kunde inte gå hem försen 20.45 slutar 20.30 egentligen!
Jaja nog om det!

Idag va Myran, Siri & Jag och hälsade på Kikki vovvarna lekte lite i trädgården och sen gick jag med My & Siri en runda i skogen. Mysigt!
Jag gick ganska långt in i skogen och det va inte någon stig där så det va lite svår teräng att gå i. Siri brydde sig inte, hon skuttade runder som ingenting medans Myran AVSKYDDE det! Hon stannade flera gånger och sa med sina snälla ögon MATTE BÄR MEJ! Men jag tyckte hon kunde gå själv. Efter ett tag gick jag förbi en grop och efter mig i flexikopplet kom Myran, det va bara det att hon trillade ner i gropen.... HAHAHA kunde inte låta bli att skratta åt henne när hon satt där... Så söt min lilla My.. sen fick jag bära henne ut från den jobbiga terängen. Väl ute kom svansen upp igen och hon pinnade på i sitt vanliga tempo = FULL FART FRAMMÅT! =)



Oskar tog en bild på mig i full mondering på jobbet idag!
Jag ser ut som FAN men det bjuder jag på idag! =)



ADJÖKENS!





Kommentarer
Bella

Visst är man snygg i dom guuula rockarna, tur att vi ska göra oss av med dom snart ;)..

2008-10-23 @ 22:31:58
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0