Tiden rusar iväg...

Dags att köra till jobbet nu!
Min syster va precis här och hämtade vårat musik system... (med risk för felstavning valde jag musik ordet i stället.) :P
Och så fick jag en jacka av henne! =) TACK Syster!

Hon är så fin min syster och när jag ser hennes frissa vill jag bara klippa mej.. men nu har jag ju fått ganska långt hår..... (Kolla bilden.)
Men hon är riktigt snygg och jag är såå stolt över henne! Hon har sökt jobba på samma ställe som mig. Hoppas vi får det båda två kommer bli så roligt! LOVE U Syster min!



Måste packa min väska nu med massa gott som jag kan mumsa på i natt! Måste ha nåt så jag kan hålla mej vaken! :S



HEJDÅ!


Kommentarer
Malin

hej gumman!!=)

Festa i helgen, jag hänger gärna med!!=) Synd att Jenny inte kunde=( Vilken dag vill du?? Hmmm, vem ska jag fråga? något förslag? Elin och Emma kanske, eller Lotten??

Puss puss

2008-10-20 @ 19:57:41
URL: http://witte.blogg.se/
Bella

Hoppas du kan hålla dej uppe i natt, själv ska ja gå å sova nu. För när du kommer hem å sover, då jobbar jag ;). Sov gott i morron bitti. Kram

2008-10-20 @ 23:05:24
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0