Träna idag med Malin! =)

Snart ska jag köra till Furulund eller rättare sagt...... Kullen där det fina folket bor! =) 

Ringde Malin igår kväll när jag låg i soffan och precis hade tryck ner ett kexchoklad och massa kaffe.
Eftesom jag vet hon är flitig och tränar va jag nästan bombis på att hon skulle träna idag så i alla min ångest ringde jag och frågade snällt om jag fick följa med idag! =)

SÅÅ
idag ska jag träna för att stilla mitt dåliga samvete! =)
Bara det att just nu mår jag fruktansvärt illa känns som jag ska spy hela tiden!
Varje kväll jag går och lägger mig é det samma sak. Börjar bli trött på detta nu? Kan det vara stress??

Nä nu måste jag snart ge mej iväg!
När jag kommer hem står FÖRHOPPNINGSVIS min Spaghetti och köttfärsås kvar i kylen som jag lagade igår!
Ska bli gott!

Hej å hå gympa på!



Kommentarer
Katja

Duktigt med träning. Visst är det så att det alltid är jobbigare att ta sig dit än vad det faktiskt är att träna när man väl är på plats. Då är det oftast riktigt skönt och kul. Bäst är ju känslan man får efter träningen. Usch vad länge sen det var jag tränade nu, får ta igen det sen ;)

2008-10-08 @ 18:31:49
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Malin

Va duktig du var i dag!!=) Kul att du vill hänga med mig!!=)

Puss=)

2008-10-08 @ 20:52:17
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0