USEL DAG!

Detta har varit en USEL dag! (Som Lotta på Bråkmåkaregatan säger.)

Jobbet = PISS som vanligt jag vill bara SLUTA där nuu!
ORKAR INTE MER!
Ska försöka stå ut 4 månader till men det kommer bli såå drygt!

Efter jobbet gick jag hem arg och sur la mej i soffan i 1 timme och slumrade till.
Vaknade när Anders kom hem.
Körde till stallet, hade ingen lust att rida.
Gick en runda med Kobbi stället. Sen longerade jag honom i paddocken.
Han försökte sticka åtskilda gånger men lyckades få stopp på honom SOM TUR VA!
Annars hade jag letat efter en häst nu mitt i skogen och mörkret!

Väl fått in Hästen i sin box och skulle köra hem insåg jag att min förlovningsring va borta!
LEDSEN jag blev! Min ficka i ridbyxorna hade gått sönder och jag hoppades på att den låg i byxbenet men ville inte klä av mej i stallet. Körde hem slet av mej byxorna och där låg den i mitt vänstra byxben.
PHUU...

Nu ska jag se sjukhuset denna USLA dag!
Hoppas eran varit bättre!





Kommentarer
Katja

Åh sån tur att ringen låg där och inte ute i skogen!! Hoppas att din kväll blir bättre än din dag! Nytt jobb om 4 mån eller?



Kram

2008-10-14 @ 19:38:45
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Ja vad händer om 4 månader?

Vilken tur du hitta ringen!

2008-10-14 @ 20:28:07
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0