Mycket som behövs!

Blev väckt klockan 8.10 idag med av knackningar och ringningar på dörren!
 
Nu e dom här igen och fixar med kaminen.
Just nu har vi ett STORT hål i taket så ja varför inte?? Luftar så härligt skönt! Och vill man kan man även ställa sej där för en dusch! =)

Jag har så mycket saker jag behöver köpa och alla sakerna är SVIN dyra!
Kobbi måste ha ett vintertäcke typ dettta för 899:-


Sen så måste jag själv ha nya ridskor för mina är TOTALT utslitna,
dessa vill jag ha som kostar 349:-



Sen behöver jag en bur till Myran & Siri att sätta i bagaget på min bil som ser ut såhär och kostar väl ca 1000:- tror jag!
Jag e så trött på att dom smutsar ner hela bagaget, Siri kan liksom inte ligga stilla utan är uppe och kättrar överallt!



Sen så sist och definitivt inte minst MÅSTE jag ha ett par nya träningskor.
Ska åka och titta på Centan idag om jag kan hitta några fina och bekväma framför allt.
Måste dock sitta hemma tills om är klara med skorstenen!!! och det vet jag inte hur lång tid det tar! *suck*





Kommentarer
Kikki

Så fin kaminen blir! Den buren har jag till theo o tilda, så himla mycket skönare att ha dem i bur blir inte alls smutsigt i bagaget! Sen är det ju även lite säkrare för dem att åka i bur!

2008-10-31 @ 16:24:14
URL: http://www.theotilda.blogg.e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0