Söndag & Måndag

Dumma bloggen krånglade igår! Blev bara två inlägg annars hade det blivit TRE! =)

Så eftersom jag ligger lite back får jag berätta först om gårdagen (Söndag).
Vid 11 tiden fick vi vårt hus omvärderat så det va till å stiga upp i tid.
Sen ringde jag mamma och pappa och dom kom hit och fikade med oss vid 14 tiden.
Jag hade bakat KESOBULLAR. SVIN GODA är dom! (Kan lägga ut recept på dom om nån vill testa baka!? )

Sen körde vi en runda jag skulle vissa mamma och pappa vart jag har Kobbi. Så vi va och hälsade på honom.
Dom va helt sålda dom tyckte det va JÄTTE mysigt där i skogen! =)

När ma & pa hade kört hem körde jag själv till stallet igen för att rida en runda. Det va så fint väder igår så det blev först en runda i skogen sen red jag lite derssyr i paddocken. Kobbemannen va SUPER duktig!




Så nu till IDAG
:

Ska jobba i idag. 13.-20.30. Känner inte alls för det idag men man måste!
Gick upp vid 9.00 idag käkade frukust sen for jag, Myran & Siri iväg till stallet.
Mockade och fixade maten till Kobbi. Han ska få nya skor idag men jag kan inte vara där. Hoppas det går bra!

Efter en snabbis i stallet stannade vi vid Järavallen och gick en runda där innan det va dags att köra hem igen.
Man har inte lika dåligt samvete när man lämnar hundarna när dom har fått rasta av sej ordentligt.
Blir dock inte många timmar dom ska vara själv idag. Anders e ju hemma vid 5 tiden.

Nu e min bil inne på rost reperation. Får förhoppningsvis den igenom om 2 veckor. Nya dörrar, huv och bagagelucka.
Den kommer bli såå fin! Om dom sköter sitt jobb där på Theanders vill säga! =)

Nu är det nog dags för mej att ta en dusch! Måste vara lite tidigare på jobbet ska sitta i möte mellan 13-14 med chefen.

Ha det så bra!
CIAO!










Kommentarer
Kikki

Jag vill ha receptet!!

Hoppas ni blev nöjda med omvärderingen :)

Javisst är det mysigt här ute i skogen :)

2008-10-13 @ 13:39:19
URL: http://theotilda.blogg.se/
Malin

Tack tack, jag håller med dig, det ser större ut nu!!=)

Jag vill också ha receptet!!=)

Kram

2008-10-13 @ 21:55:07
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0