Gympat idag igen!

HEEEJ!

Lördag idag och jag va uppe tidigt och följde med Malin på Gympa klockan 10.00 i Lund.
Skojsigt.. man blev svettig i alla fall. =)
Det är sjukt men det är nåt jag ibalnd kan längta efter att bli så svettig och trött som efter man har motionerat.
Efteråt känns det såå härligt!

Men när man styrketränar blir man mer trött i musklerna det är en annan härlig kännsla.
Nog bra att kombinera Gym & Gympa men gymmet passar nog mej bäst!
Så nästa månad får det bli ett nytt gymkort. Måste ju hålla lilla Tina sällskap igen!

Igår va vi hemma hos Jeppe & Malin på besök.
Fick vänta på maten en herrans tid för Snickare Lindholm fixade i deras badrum. =)
Till slut fick även Malin hjälpa till annars hade vi nog fortfarande suttit i deras soffa och väntat på maten..
*HiHiHiHi*

Vi kollade på IDOL efter maten och KEVIN is still my favorit.
Dock va även Anna och Alice också väldigt duktiga igår men resten va pest!
En sak undrar jag ..!?? Juryn sa att detta va ett mycket bra starfält.
Enligt min mening är de det sämsta startfältet i IDOL någonsin!
Fy faan va dåliga dom är!
Och den där Johan.. han borde ju för fassen sova vid den tiden programmet går... SHIT!!

Nu va jag nog lite väl dum! Men nää jag e trött på dessa små Idolerna!
Hoppas bara att Kevn vinner för han är den enda som sjunger bra och inte har missat en endaste låt någonsin. Dessutom gör han ett mycket bra jobb på senen.

Eftersnacket om Idol på Tv400 tittade vi också på faktiskt.
Katrin Schulman gjorde debut som programledare där. Hon va så JÄVLA pinsam!
Peter J såg ut att störa sej en heel del på henne.
Hon ställde en massa dumma och ibland väldigt kränkande frågor till Idolerna.
Hon visste aldrig vart hon hade kameran eller när hon va med i sändingen.
Hon gjorde bort sej REJÄLT och sa i Tv, när hon inte ena visste att dom hade startat kameran att Jesper va bögig.
FÖR HELVETE vilket jäkla stolpskott hon är! HUR DUM FÅR MAN VARA??
 Hon borde avskedas!!!!!!!
Att vara bögig är ingen negativt men va faan så säger man väl ändå inte om andra personer?? OCH i TV dessutom!?

NÄÄÄ Bojkotta den jäkla pajasen ärligt talat!
Hoppas man slipper se henne nåt mer
!

ojojojoj..... detta blev ett upprörande inlägg idag! =)
Men det är väl det man har sin blogg till?? =)

Nu ska jag gå och se hur det går för Anders uppe i det gula rummet som snart är vitt.
Jag målade första lagret igår sen orkade jag inte mer. Hade så ont i ryggen efter det att jag trodde jag skulle dö.
Så idag fick han ta över!
Och jag bloggar i stället! =)

Biler kommer sen när det är färdligmålat! =)

Trevlig Lördag!





Kommentarer
Jessica

Håller med, den där apan i eftersnack är sjuk i huvudet och har inte alla hönsen hemma. Kevin e skitbra, även Robin E fast inte igår. Alice står jag inte ut med, hon har en sida jag riktigt tar avstånd från. anna är skitduktig. Får se hur de går för dem

2008-10-11 @ 17:23:22
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0