.....???

HEMMA!
Bara så ni vet! =)

I mon e jag LEDIG hela långa dagen!
Men "nissarna" kommer i morgon med och väker mig kl 8.00  vilket är lagom störigt...
Men men.. that´s life!

Sen på kvällen är det ju IDOL och jag ska rösta på KEVIN tusen miljoner gånger så han är kvar till finalen,
för då ska jag och BELLA åka och titta på honom!  =)

Halloween helgen blir lugn för min del.
Ska jobba Lördag och Söndag 7-14 så det blir till att vara nyckter!

 Min söta Lillasyster kommer hit i morgon och vissar sin nya bil!
Volvo v40 2,0T Coooolt! =)
Så kan jag se IDOL med henne! Anders tycker inte om Kevin.. humm.. undrar varför ....!?!?!  HIHIHI

Och så ska jag GIVETVIS träna! =)
Nu har det gått 4 dagar UTAN en endaste godis eller kakbit! Så stolt över mej själv!
Jag har till och med gått ner 1 kg. =)
Fast det är dock inte det jag är ute efter jag vill bygga lite muskler inte gå ner..! Men det kommer nog så småning om! =)

Tid att rusa!
BYE BYE!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0