Heeej....

Sov till 13.25 idag hade först svårt att somna i morse trots jag jobbat hela natten.
Va jätte pigg hela natten också faktiskt men jag sov ju ganska länge igår! =)

Körde till Kobbi och red han blev rejält svettig idag!
Skönt! Han behövde verkligen springa av sej. Inte hunnit rida på några dagar nu.

Min älskling (min bil)  kom hem idag och FY FAN va snygg han va!
TACK Theanders för bra jobb! =)
Skulle laga Fajitas i kväll men vi hade bara kyckling och tacobröd så jag fick köra och handla...
Hoppade in i min fina bil och körde iväg... JIHOO.. fy fan va den går bra asså. den är en dröm att köra!
Meee LOVE min BMW! =)

Väl hemma igen lagade lite mat och nu sitter man här jäst som en pudel och kan knappt röra sej!
... MEN snart ska jag äta lite choklad oxå.. det får nog plats lite grann i alla fall! =)

LÄNGTAR tills på Lördagens fest!

Måste bara upp till min gammlamormor i Småland på dagen.
Mamma ringde idag hon hade tydligen blivit dåligt...
Men hon är 102 år så vad mer kan man begära av en människa?!
Men hon betyder så mycket för mig så dagen hon går bort kommer kännas fruktansvärd!
Älskade Gammlamormor! Du är det bästa som finns!

Eftersom jag inte hade bilder till självaste texten idag kommer det här en massa gammla PARTYBILDER!
Håll till godo! =)


Martina & Jag på Slagt!


Jag & Mailn på väg till Danmark!
(en rolig tripp eller hur killar? haha)


Nyår 2008
Malin & Jag


Jag & Kikki på Johans 25 års fest!


Cissi & Jag


Jenny & Jag Slagt väntar så klart! =)



Kommentarer
Malin

Jag längtar också!!=) Kunde Martina?

Puss & Kram

2008-10-22 @ 21:02:00
URL: http://witte.blogg.se/
Anonym

Va synd att Martina inte kunde:(

Lotten har inte bestämt sig än, hon skulle meddela i morgon.

Men vi kan väll gå ut själva annars, eller? Bara man är på humör för att festa så blir det ju kul!!=) Va tycker du?

Puss

2008-10-22 @ 21:33:16
Malin

Oj, det är ju inte så kul....=(, det är klart att vi kan ha det öppet, det är ju inte kul att gå ut om man mår dåligt....

Vi får höras!!

Puss

2008-10-22 @ 22:17:21
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0