25 år!

Då va man 25 år!
Många har frågat... men jag känner ingen skillnad känner mig som 20 än... ;)

Dagen började med att jag fick gå upp 06.30 för att sticka till jobbet!
Jobbade med Oskar och då é det lungt och tiden går fort.
Han bakade till och med en tårta till mig idag! =)
Oskar, Minja (Oskar flickvänn), plus två personal från andra avdelningen kom in till vår avdelning.
Sjöng för mig och vi åt lite tårta och drack kaffe! =)
Det va min första present idag! SÅ FINT! Tack så mycket!


Tårtan Oskar bakade! =)


Oskar i baktagen!

Dagen gick som, sagt fort slutade klockan två!
Körde ut och hälsade på Kobbi och fick mocka lite!
Han va lite kelsjuk så jag stod och snackade med honom ett tag. Min fina pojke! =)

När jag kom hem va Malin här för att lämna en present till mig!
Ett JÄTTE FINT halsband och öronhänge till det!
TACK Gumman! En fin överraskning!

(Den nästan måste jag säga, bästa presenten idag va att jag fick sålt min biiiil!)
SÅ JÄKLA GÖTT!
HAPPY HAPPY! =)


Klockan sex kom gästerna hit.
Fick då en massa fina presenter som:

En Soda Streamer
En väska
Solglasögon
Parfymer
Krämer
Sängkläder
Presentkort på Ljungs handel
Presentkort på ansiktbehandling.  Behövs nu när man blivit gammal!
=)
Ett halsband till
Hårfön


Ja det va nog det hela! EN MASSA FINA PAKET!
Och allt hade jag önskat mig, kan det bli bättre?? Tror inte de! =)

Jag är så glad, jag är så glad tralalalala LAAAA......
Verkligen en TOPPEN dag!
Längesedan jag haft en sån här fin födelsedag!
TACK ALLA NI SOM UPPVAKTADE MIG!
Alla sms och telefonsamtal, Ni är så fina mina vänner!

PUSS PÅ ER!







Kommentarer
Bella

Grattis grattis :)

2008-09-07 @ 01:47:24
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Malin

Va skönt att du hade en toppendag!!=) Du får lägga ut lite bilder på det du fick, är nyfiken!!=)

Puss<3

2008-09-07 @ 10:01:55
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

Grattis grattis, lite i efterskott!!

2008-09-07 @ 19:49:55
URL: http://theotilda.blogg.se/
oskar

ja det gick fort men mycket att göra den dagen. grattis igen ses på jobbet

2008-09-08 @ 19:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0