Då så va det gjort...

... har precis skickat iväg min ansökan till ett nytt jobb! =)
Vill heldre ha en natt tjänst. Håll tummarna föt mig att jag får den!

Sitter här och HOPPAS på att Anders ska ringa mig och att jag ska komma och hämta honom. Det betyder att han har fått sålt sin ena bil. Onödigt med tre men han ska visst köpa en ny ändå... jajaja dessa män och bilar jag fattar det inte! =)

I alla fall skulle det iofs vara lite osis om han får sålt den nu när jag behöver en extra bil om två veckor. Min lilla snygging ska in på reperation då... eller det ska bytas dörrar, och motorhuv m.m... för det är rost! Ja jag får väl klara mej utan den ett tag ..
Ska vara en DRYYG BMW kund som ska åka in och klaga för det tar för lång tid och sånt.... HIHIHI

Testade sadlen på Kobbi idag... den va WHY to för liten! =( *Suck*
Han e så tjockis min lille Kobbepåg!

Nä nu e jag trött på att sitta vid datorn har dessutom ont i ryggen så jag snart dööör!

Hej Hopp ...........  



Kommentarer
Anonym

Jag håller tummarna för att du får jobbet!!=)

2008-09-30 @ 19:51:58
Kikki

Jag håller tummarna för dig så håller du för mig :)

2008-09-30 @ 20:34:55
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0