Hårproblem igen!


Denna frissyren är sjukt snygg tycker jag!
  Frågan är bara ska jag verkligen klippa mig kort nu igen?
Har man långt vill man ha kort och tvärtom!
Nu har jag ganska långt och é så trött på det......
                                                                                                        
Tänk om jag ångrar mig vilket jag kommer göra efter ett tag, kanske inte direkt. Åhhh jag kan inte bestämma mig!
Vill jag se yngre eller äldre ut??
Ser äldre ut i kort hår!


Vad tycker ni?
Ska jag klippa mig??


Kort                       vs             Långt


Kommentarer
Kikki

jag vill osså klippa mig kort MEN jag vet att jag vill ha längre hår, så nu ska jag banne mig spara! Det tycker jag du med ska gör :)

Gör du inte det o sen ångrar dig så finns det ju alltid löshår :=)

2008-09-23 @ 19:15:07
URL: http://theotilda.blogg.se/
Malin

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker, jag vet att du egentligen vill ha långt, och du passar så himla bra i både kort och långt. Usch va svårt. Känner du att du vill klippa av det länge till, så hade jag gjort det, annars kommer du inte sluta tänka på det. Och det växer ju ut som sagt, och det finns löshår.

Du är fin i vilket du än väljer!!=)

Puss puss

2008-09-23 @ 19:37:56
URL: http://witte.blogg.se/
Jessica Jönsson

Jag tycker att du absolut passar bäst i långt hår. Precis som de flesta tjejer :)

2008-09-25 @ 11:39:28
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0