Hinner med ett litet inlägg för er nyfikna...

Inte så mycket som hänt idag!
Gick upp vid 9.30 körde till stallet och mockade .. luktade blää idag!
Körde hem suchade och sen till jobbet!

Jobbade mellan 13-20.30 haft ganska mycket att göra i kväll, kom precis på att jag inte ens hade någon rast!
Har så svårt för att ta det.. det finns så mycket man ska hinna med och det är det ända jag sitter och tänker på när jag har rast. Så det blir ingen avslappning bara ännu mer stressad efteråt känner jag mig!
Jag vet det är dåligt vet bara inte hur jag ska lösa problemet...!!!

När jag blir gammal ska jag ta det lungt. Då ska jag sitta på hemmet med min laptop i knäet och BLOGGA & bara käka godis dag ut och dag in! =)

Ska kolla vidare på lyxfällan det är väl snart där man e själv så man kan ju börja lära sig hur man inte ska göra!.....
Men ta kreditlån verkar faktist himla NAJS.... *hahaha*

I morgon ska vi hem till Jenny & Joakim och äta! Ska bli trevligt! =) Vi har blivit bjudna några gånger men då har vi inte kunnat så i morgon ÄNTLIGEN.. trodde dom hade gett upp för ett tag... HIHI (Eller vad säger du Jenny? ;) )

Näää LYXFÄLLAN nu sen ska vi mysa.. säger ofta att vi ska göra det men det blir aldrig av.. antingen kollar jag TV och Anders sitter vid datorn eller tvärtom! Så i princip ses vi knappt! GAALET...

Jobbet i morgon igen 7.30-14.00 sen ska jag hinna inom centan, sen till stallet, hem till vovvar, sen bort......
 PANIK FREDAG!
Hur ska jag hinna med allt?

Hejdå mina kära läsare! Puss på er!

// Cathe ( som jag nu mera kallas =) Döpt efter min blogg på jobbet! HAHA)





Kommentarer
jenny

haha! ja hade nästan gett upp! näädå, men det ska bli trevligt i kväll! håller på med efterrätten just nu, mums.. ses!!

2008-09-26 @ 15:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0